loadingimg

Wczytuję dane...
Eterna Avorio 60x120
Cena:252,00 PLN
Zawartość opakowania: 1.44 m2
Cena jednostkowa: 175.00 PLN
FAQ
FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.
Dlaczego zakupy w i-Decor.pl ?
Istniejemy nie tylko w wirtualnej rzeczywistości.
Wpisz w wyszukiwarkę nasz numer KRS i przekonaj się, że nasza działalność jest prawdziwa.

Nie tylko sklep internetowy.
Odwiedź nasz salon / Punkt Odbioru Osobistego na ul. Puławskiej 601 w Warszawie, aby upewnić się, że nie działamy tylko wirtualnie.

Poznajmy się !
Zapraszamy do zakładki O FIRMIE, w której prezentujemy nasz zespół.
Nie tylko tworzymy sklep internetowy, ale również sami jesteśmy jego Klientami. Codziennie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami poprawiającymi jakość świadczonych przez nas usług. Chcemy, aby poprzez nasze konkretne działania i ścisłe realizowanie strategii, nasi Klienci mieli dostęp do najlepszej oferty oraz najwyższej jakości obsługi.
Czy moje dane są bezpieczne ?
TAK !! i-Decor wie, jak istotna jest ochrona Twoich danych osobowych.
Informacje, które podajesz przy składaniu zamówienia są całkowicie bezpieczne – są chronione protokołem szyfrującym SSL. Dostęp do nich mają jedynie specjalnie przeszkoleni i upoważnieni do tego pracownicy.

Nigdy nie odsprzedajemy danych innym firmom ! Wyjątek stanowi firma kurierska, która otrzymuje jedynie te informacje, które są niezbędne do prawidłowego i sprawnego wykonania usługi.

Gromadzone przez nas adresy kont mailowych wykorzystywane są jedynie do komunikacji między Tobą a sklepem, oraz po wyrażeniu zgody mogą być wykorzystane do wysyłania newsletterów z ofertami specjalnymi. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać napisz maila na adres newsletter@i-decor.pl. Osoby, które posiadają konto w naszym sklepie mają możliwość dodawania, edytowania lub usuwania swoich danych osobowych.

Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji zamówienia oraz faktury VAT. Wcześniejsze zamówienia można zobaczyć po zalogowaniu się na swoim koncie w sklepie i-Decor.pl
Gwarancja ceny
Cena, która widnieje przy produkcie w momencie składania zamówienia jest ceną obowiązującą do momentu zakończenia jego realizacji. Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.
Jakie są możliwe opcje dostawy ?
Możesz wybrać sposób w jaki zostanie dostarczone do Ciebie Twoje zamówienie. Masz do wyboru następujące opcje:

a) Odbiór w sklepie stacjonarnym, ul. Puławska 601
b) Dostawa Standard
c) Dostawa Premium

Godziny dostawy przesyłki przez kuriera
Firmy kurierskie dostarczają przesyłki zazwyczaj od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. Godzina odbioru sprzętu jest ustalana indywidualnie między kurierem, a Klientem.

Sklep i-Decor.pl nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki do Klienta.
Czy istnieje możliwość dostawy za granicę ?
Niestety, obecnie nie ma możliwości wysłania towarów poza granicę Polski.
Dostępne formy płatności
W zależności od sposobu wysyłki, wartości zamówienia oraz własnych preferencji możesz wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności:
  1. Płatność na konto - wpłaty należy dokonać na indywidualny numer konta, który otrzymasz od nas drogą mailową po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu wpisz swój indywidualny numer zamówienia ID, który otrzymasz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie wysyłamy zazwyczaj dzień po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  2. Płatność za pobraniem - pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi w momencie dostawy przesyłki, ten sposób płatności dodatkowo obciążony jest stałą opłatą w wysokości 9 zł. Pamiętaj ! Kurier nie pobiera kwoty większej niż 6000 zł brutto. W przypadku takiego zamówienia należy resztę kwoty przelać na podany numer konta.
  3. Płatność gotówką w kasie - dotyczy jedynie odbioru w sklepie stancjonarnym na ul. Puławskiej 601 w Warszawie, gdzie możliwa jest płatność gotówką w kasie przy odbiorze zamówienia.
Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Przy każdym z produktów na stronie podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia, czyli termin jaki potrzebujemy na wysłanie do Ciebie danego towaru. Jest on liczony od momentu potwierdzenia zamówienia przez Operatora.
Jeśli przy produkcie znajduje się oznaczenie:
  1. 48h - oznacza to, że produkt znajduje się w naszym magazynie - paczka zostanie przygotowana do wysyłki w terminie 48 godzin (w przypadku odbioru w sklepie stacjonarnym termin ten zwykle wynosi 24 godziny (dot. dni roboczych))
  2. Terminy: 72h, 3-9 dni, do 21 dni, 5-28 dni - tak oznaczone są produkty z dłuższym czasem realizacji. Są one dostarczane przez producentów bezpośrednio do naszego magazynu. W terminie 48 godzin od złożenia zamówienia otrzymasz od nas maila z dokładną datą realizacji zamówienia.
WAŻNE !
Jeśli w zamówieniu znajdują się towary o różnych terminach dostawy
, za termin przygotowania zamówienia uznawany jest ten najdłuższy. Aby przyśpieszyć dostarczenie poszczególnych sprzętów, możesz zrealizować zamówienie etapami. W tym skontaktuj się z Operatorem lub wpisz stosowną adnotację w uwagach do zamówienia.
Pamiętaj, że podane terminy dotyczą maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki. Należy do nich doliczyć czas potrzebny na dostawę do Punktów Wydań Osobistych lub na dowóz towarów przez kuriera (zwykle 1-2 dni).

Dokładamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym. Może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży – zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany.
Kto może złożyć zamówienie w i-Decor.pl ?
Zamówienia w i-decor mogą składać osoby pełnoletnie.

Do skutecznego złożenia zamówienia w sklepie internetowym i-Decor.pl niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800x600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer (wersja >= 7.0), Mozilla Firefox, Opera), a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

Jeśli masz problemy ze złożeniem zamówienia zadzwoń do nas, wyślij zamówienie mailem lub odwiedź nasz sklep stacjonarny - zrobimy to za Ciebie.
Jakie dokumenty znajdę przy swojej przesyłce ?
Do każdego sprzedawanego przez nas towaru dołączona jest faktura i list przewozowy. Wszystkie dokumenty znajdują się w przezroczystej koszulce, przyklejonej do opakowania. Jeżeli którykolwiek z dokumentów nie został dostarczony wraz z zamówieniem, poinformuj nas jak najszybciej o tym fakcie, wysyłając e-mail na adres sklep@i-decor.pl lub telefonicznie. Brakujące dokumenty niezwłocznie wyślemy do Ciebie pocztą.
Jak mogę otrzymać duplikat faktury ?
Wystarczyć skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Duplikat zostanie przesłany drogą elektroniczną, lub za pośrednictwem poczty.
Jak postępować w przypadku reklamacji ?
Wypełnij formularz reklamacyjny: Zgłoś reklamację
Czy mogę zwrócić zamówiony towar ?
TAK !! Tę możliwość gwarantują każdemu konsumentowi regulacje prawne. Każdy konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, poprzez wysłanie oświadczenia w terminie 14 dni od otrzymania towaru, na warunkach określonych w regulaminie sprzedaży.
Przed wysyłką poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego. Otrzymasz dokładne dane adresowe, na które należy dostarczyć towar. Wraz z kompletną przesyłką należy zwrócić fakturę oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Towaru można oddać do sklepu stacjonarnego.
Po przyjęciu towaru przez nas, zwrot gotówki na Twój rachunek bankowy nastąpi do 14 dni od przyjęcia towaru.